A kosara még üres!
Mit jelent a kiterjesztett garancia?
Önnek nem kell szervízbe vinnie a készüléket vagy postán feladni. Ezt mi mind elintézzük Ön helyett és a költségét is magunkra vállaljuk!
A meghibásodott műszaki cikket díjmentesen elhozza a futárunk egy Ön által meghatározott magyarországi címről, majd ugyanide vagy egy másik címre szintén díjmentesen visszaviszi miután a termék javításra vagy cserélésre került.
A jótállási időszak alatt hány alkalommal élhet a kiterjesztett garanciával?
A jótállási időszak alatt annyi alkalommal, ahányszor csak elromlik a készüléke.
Milyen típusú termékek rendelése esetén van lehetőség kiterjesztett garancia vásárlására?
Műszaki cikkek megvásárlása esetén van erre mód kizárólag a vásárlással egyidejűleg. Kiterjesztett garancia vásárlására a későbbiek során nincs lehetőség.
Mennyi időre vásárolható kiterjesztette garancia?
A jótállási időszak teljes időtartamára vásárolható
Mennyibe kerül a kiterjesztett garancia?
A műszaki cikk márkájától és értékhatárától függetlenül 1 990 Ft/év.
Amennyiben egy készülékre pl. 2 év jótállási idő van, akkor 1 vagy 2 évre vásárolható rá kiterjesztett garancia. 1 évnél rövidebb időszakra nem vásárolható kiterjesztett garancia.
A díjmentes kiszállítás csak abban az esetben érvényesíthető, ha a megrendelt cikkek értéke a kiterjesztette garancia díjától függetlenül is eléri a 15 000 Ft-ot.
Hogyan tudja megvásárolni a kiterjesztett garanciát?
A műszaki cikk megvásárlása során be a kosárba a GAR001 cikkszámú szolgáltatást. Ha több évre szeretné megvásárolni, akkor több darabot helyezzen be a kosárba.
Milyen műszaki cikkek esetén nem vásárolható kiterjesztett garancia?
40 kg feletti műszaki cikkek esetén nincs mód kiterjesztett garancia vásárlására.
Hogyan érvényesíthető a kiterjesztett garancia?
Őrizze meg a kapott számláját, mert a jótálláshoz és a kiterjesztett garanciához is erre lesz szüksége. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amennyiben meghibásodott a készüléke, hogy egyeztetni tudjuk Önnek a csomagfelvétel idejét és helyét.